Brygida Naruniec Brygida Naruniec
506
BLOG

Eryk wiking o TV Republika, a ja o TV Trwam

Brygida Naruniec Brygida Naruniec Rozmaitości Obserwuj notkę 23

Na wstępie informuję niezorientowanych, że eryk wiking jest fanem Platformy, a ja sympatykiem Prawa i Sprawiedliwość.

Mam w pakiecie oba kanały no i oczywiście inne kanały, również te  za które ściągany jest haracz nazywany abonamentem.

Najczęciej oglądam Trwam, Republikę oraz prawie wszystkie polityczne programy na pozostałych stacjach.Sprawiedliwie muszę dodać, że za dużo oglądam, a za mało czytam.

W komentarzu do notki eryka wikinga napisałam, że w telewizji Republika nie podoba mi się to, że jest za dużo reklam. Tak mało reklam jak w telewizji Trwam nie ma na żadnym innym kanale i to jest pewien luksus dla odbiorcy. To nie jedyny komfort oglądającego telewizję Trwam. W tej stacji, której redaktorami najczęściej sa ojcowie redemptoryści obowiazuje elegancja i kultura.Gdyby więcej Polaków oglądało telewizję Trwam nie byłoby takiej demoralizacji społeczeństwa i władzy.

Dużo można by pisać o tej moim zdaniem najlepszej telewizji i gdybym musiała wybierać:Republika czy Trwam wybrałabym Trwam.Jeśli ktoś nie zna telewizji Trwam proponuję przekonać się o tym, że mam rację.

http://tv-trwam.pl/program-tv

Lubię prawdę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości