Brygida Naruniec Brygida Naruniec
494
BLOG

Newsweek-gazeta diabelska

Brygida Naruniec Brygida Naruniec Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Brukowców nie biorę do ręki, omijam szerokim łukiem, dlatego Newsweeka nawet nie dotknęłam.

Dzisiaj przysłuchuję się konferencji smoleńskiej zorganizowanej w UKSW w W-wie. Na temat dyskursu "Religia smoleńska" w Newsweeku zabrała głos dr Hanna Karp. Zaznzczam, że nie jestem zwolenniczką  przytaczania, udostępniania i pokazywania paszkwili, brudów i różnych dewiacji jako przykładów zła. Być może nie mam racji.

Dr Hanna Karp przedstawiała brudy brukowca Newsweek i tego wykładu wysłuchałam w całości.Pokazywała fragmenty artykułów Tomsza Lisa oraz niewybredne okładki tego piśmidła.

Doszłam do wniosku, że Newsweek to gazeta diabelska, czyż nie mam racji?

Lubię prawdę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka